SİSTEM YÖNETİMİ

Çalışanlar ve departmanlar günlük işlerini nasıl yapmaktadırlar?

Departman içerisinde yapılan işlerin, departmanlar arasındaki ilişkilerin ve bunlarla beraber çalışanların çalışma yöntemleri ve alışkanlıkları sonucu ortaya çıkan yönetim ve iş akışı bir sistemi ifade eder.

Çalışanların ve departmanların çalışma yöntemleri, kayıt tutma yöntemleri, iş ile ilgili haberleşme yöntemleri, raporlama yöntemleri gibi sonuçları ortaya çıkaran tüm faaliyetler çalışma sistemini oluşturur. Bu çalışma sistemi bir bütün olarak ele alınıp incelenmesi gerekmektedir.

Sistem yönetimi, sonuçları oluşturan tüm faaliyetlerin yeniden yapılandırılması, oluşturulması, uygulanması ve yürütülmesi ile sağlanabilir.

Firma içerisindeki departmanlar veya sorumlular arasındaki kopuklukları veya iletişimsizlikleri ortadan kaldırmak, düzenli bilgi akışını sağlamak, olması gereken raporlama sistemini kurmak gibi birçok konuyu kapsamaktadır.

İş akışlarının belirlenmesi, görev tablolarının çıkarılması, mal kabul kriterlerinin oluşturulması, kalite kontrol yöntemlerinin geliştirilmesi gibi konuları da içermektedir.  

Kısacası sistem yönetimi, şirket yönetiminin çok önemli bir parçasıdır. Bu bakışla bizler sistem yönetiminin etkin bir şekilde kurulmasını ve yürütülmesini sağlamaktayız.

İSTANBUL: Adnan Kahveci Bulvarı Kocasinan İş Merkezi No:202 Kat:7 Şirinevler / İstanbul

Tel: +90 212 652 93 93

info@guru.com.tr

EDİRNE: Trakya Üniversitesi Ayşekadın Yerleşkesi 22030 Merkez / Edirne

Tel: +90 284 214 41 44

info@guru.com.tr